22 травня 2013 року на базі ДНЗ № 42 було проведено семінар для завідувачів дошкільних навчальних закладів міста Олександрії на тему «Інновації в дошкіллі».
На початку семінару під час презентації «Хіт-парад інновацій в ДНЗ
№ 42»

/Files/images/semnar_dlya_zavduvacha/100_2785.JPG
На початку семінару під час презентації «Хіт-парад інновацій в ДНЗ
№ 42» завідувач Кострубань Л.Ф. ознайомила присутніх з інноваціями, які впроваджують в практику роботи педагоги дошкільного навчального закладу. Вона звернула увагу, що педагогічний колектив особливу увагу приділяє патріотичному вихованню підростаючого покоління через використання краєзнавчої діяльності. Відмітила, що на протязі багатьох років ДНЗ тісно співпрацює з журналістом, членом Національної Спілки журналістів України Тамарою Мануїлівною Аноко, яка запрошена на семінар.





/Files/images/semnar_dlya_zavduvacha/100_2790.JPG
Т.М. Аноко презентувала свою книгу «Ориентир на звезду», в якій висвітлено життєвий шлях нашої землячки льотчиці,Героя Радянського Союзу, Антоніни Федорівни Худякової.
Вихованці хореографічного гуртка «Грація»(керівник Долотова О.Б.) показали запальний танок «Веселі ковбої».
Також Лариса Федорівна відмітила ексклюзив нашого дитсадка – це створення портфоліо педагогів та дошкільників.
Вихователь Архарова Н.Б. презентувала технологію «Довкілля» з використанням слайдів, відмітила її особливості, концептуальні засади, розповіла про зміст і основні завдання програми. Наталія Борисівна звернула увагу на систему методів навчання у курсі «Довкілля» та алгоритм проведення занять за технологією, вказала на результативність використання цієї технології в роботі з дітьми дошкільного віку. Також вихователь для кожного учасника семінару підготувала квіткові гороскопи та орієнтовні моделі занять по технології «Довкілля».
Технологію раннього навчання Глена Домана розкрила вихователь Зінченко І.І. через слайд-презентацію. Вона розповіла про автора, висвітлила концептуальні засади, аспекти розвитку, особливості та суть технології навчання читання та технології навчання математики. Присутні отримали методичні рекомендації по проведення дидактичних ігор за методикою Глена Домана.
Вихователь Жукович В.Е. з використанням слайд-презентації розкрила суть анімалотерапії, її значення в оздоровленні і психологічній допомозі дітям. Вікторія Едуардівна розповіла про історію анімалотерапії, а також розкрила її види: іпотерапію, дельфінотерапію, каністерапію, фелінотерапію, апітерапію, гірудотерапію. Відмітила значення для здоров’я спостереження за птахами, акваріумними рибками, взаємодія з гризунами, а також про особливості утримання домашніх тварин. Присутні отримали методичні рекомендації «Живий куточок в дитсадку».
З метою формування у вихователів мультисенсорного підходу до організації освітнього процесу, вихователь-методист Навроцька Л.В. провела майстер-клас «Вчимо дивитися й бачити, слухати й чути, реагувати й діяти». Вона розкрила суть мультисенсорного підходу, а також ознайомила з можливостями технології «Чую, бачу, роблю», її особливостями. В ході майстер-класу учасники продемонстрували міні-заняття з мультимедійною презентацією:
1) «Світ чудовий бачать оченята» - вихователь Солонько Н.О.;
2) «Є у мене пара чуйних вух, я вже знаю нащо мені слух!» - вихователь Татаина О.В. ;
3) «Пізнання навколишнього світу через дотик» - вихователь Скляр Т.М.;
4) «Носик трудівник – незамінний помічник» - вихователь Зубковська Г.М.;
5) «Що вміє язичок?» - вихователь Колосюк В.О.
Під час проведення імітаційного навчального заняття «Хто пасеться на лузі?» вихователь-методист Навроцька Л.В. продемонструвала слухачам форми ефективної роботи з дітьми з використанням технології «Чую, бачу, роблю».В кінці учасники оформили виставку «Весела корівка», на якій виставили поробки творчих робіт вихователів, дітей та їх батьків з різного матеріалу.
Майстер-клас завершився вправою «Трибуна вільних думок», під час якої учасники висловили свої думки щодо практичної цінності набутого досвіду та використання його в практичній діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 1980

Коментарi