2019-02-18
15 лютого 2019 року в ЗДО (яслах-садку) № 42 відбулося методичне об’єднання музичних керівників міста Олександрії на тему: «Музична логоритміка в освітньому процесі».
Метою методоб’єднання було:
- ознайомити присутніх з основними поняттями сучасної освітньої технології як музична логоритміка;
- розвивати комунікативні вміння у педагогів за допомогою ігрових методів навчання під час музичних занять;
- поглибити та систематизувати знання музичних керівників щодо змісту логоритмічних занять, які сприяють інтелектуальному, мовленнєвому, музичному й фізичному розвитку дошкільнят;
- формувати їх професійні уміння щодо використання ефективних підходів для розвитку мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку;
- вдосконалювати педагогічну майстерність педагогів, підсилити професійну мотивацію;
- розширити та поповнити знання педагогів щодо педагогічних інновацій, які можуть бути використані в практичній роботі з дошкільнятами;
- підвищити компетентність педагогів у спілкуванні, розвиток у них вербальних і невербальних способів спілкування, осмислення взаємодії з позиції партнерства.
Присутні мали змогу переглянути логоритмічну розвагу з дітьми старшої групи: «В гості до королеви Музики», яку провели музичний керівник Долотова О.Б. та вихователь Фесун Л.А. Під час її проведення педагоги пропродемонстрували різні форми роботи з дітьми, які сприяли інтелектуальному, мовленнєвому, музичному й фізичному розвитку дошкільнят. Це спів пісень з рухами, проспівування чистомовок з різною швидкістю та висотою голосу, вправи з масажем та вміння вибивати відповідний ритм під час вправи «Веселий оркестр». Музичний керівник Долотова О.Б. намагалася розкрити творчий потенціал кожної дитини. Проведена розвага була яскравим прикладом тісної співпраці та взаємозв’язку у роботі вихователя та музичного керівника.
Також директор ЗДО № 42 Навроцька Л.В. надала інформацію про інноваційну технологію – логоритміка. Провела тренінг на тему: «Музична логоритміка в освітньому процесі», під час якого запропонувала присутнім під час виконання різних вправ практично познайомитись з технологією музична логоритміка.
Як підсумок, учасники методоб’єднання систематизували, поглибили знання щодо змісту музичних логоритмічних занять, які сприяють інтелектуальному, мовленнєвому, музичному й фізичному розвитку дошкільнят. Отримали стимул до самоосвітньої діяльності з питань використання сучасних методів корекції усного мовлення дошкільнят.