• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • 27 листопада 2013 року в ДНЗ проведено засідання педагогічної ради на тему: «Виховання людяності – проблема сучасності» (педагогіка кордо центризму В.О.Сухомлинського).

27 листопада 2013 року в ДНЗ проведено засідання педагогічної ради на тему: «Виховання людяності – проблема сучасності» (педагогіка кордо центризму В.О.Сухомлинського).

2013-11-27

27 листопада 2013 року в ДНЗ проведено засідання педагогічної ради на тему: «Виховання людяності – проблема сучасності» (педагогіка кордо центризму В.О.Сухомлинського).

Порядок денний:

1. «Плекаємо майбутнє країни» (з досвіду роботи ДНЗ по впровадженню педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського в освітній процес з використанням слайд-презентації) – доповідач Кострубань Л.Ф., завідувач.

2. Майстер-клас «Від екології природи – до екології душі» (з досвіду роботи вихователя першого класу по формуванню екологічної компетентності у дошкільнят з використанням слайд-презентації) – доповідач Архарова Н.Б., вихователь.

3. Аналіз стану соціально-морального розвитку дошкільнят в ДНЗ (довідка тематичної перевірки) – доповідач Навроцька Л.В., вихователь-методист.

4. Результати конкурсу на краще обладнання соціально-морального осередку – доповідач Кострубань Л.Ф., завідувач.

По першому питанню ухвалили рішення:

1.1. Продовжувати впроваджувати педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського в освітній процес ДНЗ.

1.2. До 01.02.2014 року поновити експонати в міні-музеї В.О.Сухомлинського.

1.3. До 01.02.2014 року вихователям ДНЗ підготувати казки вихованців для оформлення Книги казок.

По другому питанню ухвалили рішення:

2.1.До 15.01.2014 року вихователям старших та підготовчої груп, першого класу придбати в

Куточки природи живих тварин з метою формування в дошкільнят бережливого відношення до

тварин, навчання правильного догляду за ними.

По третьому питанню ухвалили рішення:

3.1.Вихователям молодших груп Пушкарьовій В.П., Бабанській С.М., Зубковській Г.М., Сидоренко

С.А., Скляр Т.М., Татариній О.В. більше планувати і проводити розвиваючих ігор по соціально-

моральному розвитку дошкільнят з використанням методів і прийомів мультисенсорної

технології формування етичних уявлень у дітей: «розігрування психологічних етюдів»,

«сходинки», «яблунька доброти».

3.2.Вмхователям середніх груп Бойковій Т.Д., Ванжулі І.В., Солонько Н.О., Зюзь С.Г. більше

планувати і проводити театралізованих ігор морально-етичного спрямування та ігор-

драматизацій за творами Василя Сухомлинського.

3.3.Вихователям старших та підготовчої груп Колосюк В.О., Алєксєєвій А.О., Підгорній С.І., Жукович

В.Е., Зінченко І.І., Миколаєнко І.І. більше використовувати методів і прийомів мультисенсорної

технології формування етичних уявлень у старших дошкільників: читання творів в супроводі

мультимедійних презентацій; розповідання казок з використанням світло-,звуко-,кольоро-,

аромостимуляторі; інтерактивний театр; прийоми нестандартного оцінювання «скринька

добрих справ», «сходинки», «деревце доброти».

Результати конкурсу на краще обладнання соціально-моральних осередків:

І місце – старша група «Калинка» (вихователі Підгорна С.І., Жукович В.Е.) – обладнання міні-музею Василя Сухомлинського в груповій кімнаті;

ІІ місце – ясельні групи «Ягідка» (вихователі Кисла Н.В., Черномор Л.О.), «Смішинка» (вихователі Скляр А.І., Сидоренко Н.Ю.) за оформлення Куточків ряження з національним одягом;

ІІІ місце – підготовча група «Чомучка» (вихователі Зінченко І.І., Миколаєнко І.І.) за оформлення національного куточка.

Кiлькiсть переглядiв: 125

Коментарi